دانشگاه صنعتی شریف

کار و درس همزمان

دانشگاه صنعتی شریف

کار و درس همزمان

تعظیم گواردیولا و بارسلونا به مورینیوی بزرگ

 بارسا زانو زد 

 

 

علیرغم اینکه داور بازی یک بازیکن را به اشتباه آنهم در دقایق آغازین نیمه اول اخراج کرد و بارسا تا دقیقه ۸۴ هیچ حرفی برای گفتن نداشت و باز هم اینکه تنها گلش(مقایسه شود با ۳گل اینتر در ایتالیا)نیز آفساید بود،اما بارسلونا سر تعظیم فرود آورد و به همین سادگی آب خوردن حذف شد

تا گواردیولا به ضعف های خود و تیمش اذعان کند که پارسال نیز چلسی قربانی اشتباهات فاحش داوری شد(آتش زیر خاکستر بالاخره زبانه میکشد) و اینکه تیم او فقط دو نفر است(مسی و ژاوی) که این اصلا برای تیمی که چنان بوقی هوا کرده درخور نیست و فقط زورش به ضعیف ها میرسد!  

از بازی زیبای کامبیاسو،مایکون و سامی اتوو غفلت نکنیم(و همچنین دروازه بانی سزار که البته به جز 3-4 موقعیت فشاری متحمل نشد).

انتقام رئال رو گرفتیم دلم خنک شد. 

راستی یه چیز مهم:این آقای خاص واقعا عجب آقای خاصیه.

نظرات 2 + ارسال نظر
علی راد 1389/02/09 ساعت 16:16

آره خاص خالصه مخصوصا اون اشاره که می کرد معلوم نبود به کی اشاره می کرد

آره خیلی دلم میخواد بدونم

طاهره 1389/02/09 ساعت 19:32 http://gliar.blogsky.com/

سلام
به به...من که کلی کیفور شدم!
تو خواب دیدم که اینتر ۷/۸ تا گل زده به بارسا!! در هر صورت مهم اینه که بازی رو برد!
البته من به خاطر آقای خاص خوشم میومد که بازی رو اینتر ببره!و اینکه من هم طرفدار رئال هستم!!
و دیگه اینکه...بقیه رو بالا می نویسم!

:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد